6 comments on “Ο «Χώρος σκέψης» της Βογιατζή

  1. Απόλυτα φωβ τεχνική με ενοιακά ιδεογράμματα.

    ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΕΤΜΕΖΑΣ
    Ιστορικός ΤΈΧΝΗΣ

  2. O ιστορικός τέχνης ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΕΤΜΕΖΑΣ στη Διεθνή ΑRT WAY της Νάξου

    Ο φορέας προβολής και ανάδειξης καλλιτεχνών ART WAY μεταφέροντας στις αποσκευές της 46 εξαίρετους Ελληνες και Διεθνείς δημιουργούς,σταματά για 15 ημέρες το ταξίδι της στο Ενετικό Κάστρο της Νάξου, εκθέτοντας έργα από 1 έως 18 Ιουλίου 2010.
    Η ART WAY σ΄αυτό το ταξίδι, προσδοκά με επιμονή στην αμεσότερη σχέση των δημιουργών με το κοινό μέσα από τη μεγάλου μεγέθους έκθεση που παρουσιάζει.
    Ολοι οι καλλιτέχνες βασιζόμενοι στην εκτίμηση του φιλότεχνου κοινού για τα σημαντικά καλλιτεχνικά δρώμενα της Ελλάδας αναμένουν τη προσοχή που αξίζει να δοθεί.
    Ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που στηρίζει θεωρητικά την έκθεση και συμμετέχει σ αυτή με επιλεγμένα έργα του επισημαίνει:
    ‘’Η Art Way συνεχίζοντας την γόνιμη και εποικοδομιτική πορεία της στο χώρο της τέχνης και της δημιουργίας παρουσιάζει μια ακόμη σημαντική εικαστική κατάθεση . Πρόκειται για εικόνες δράσεων που αρχιτεκτονικά συνδέουν άρρηκτα και έμμε σα την ιστορικότητα με την υποβλητική επιστέγαση των συμβόλων της διευθέ τησης. Η σκιαγραφημένη πραγματικότητα στα παρόντα εκθέματα παραθέτει μια μνήμη που πυροδοτεί και μεταδίδει εικονίσεις ενώ προσδιορίζει την εμπεριστά τωση σε άμεσους κώδικες σημαινόντων μέσα από τα συστατικά ενός συλλογικού υποσυνείδητου που ενεργειακά και δομημένα απευθύνεται στην εντρύφυση του κοινού σε ένα ανεξάντλητο φάσμα ερεθισμάτων. Η ατμοσφαιρικότητα του χώρου στην οποία κινούντε αποκαλύπτει με κινητικότητα και παλμικότητα συμπλέγματα, εννοιακά τοπία ,σωματογραφίες, νεφελώματα, συλλήψεις και ιδεογράμματα που προσδίδουν στα ίχνη των κινήσεων μια εντυπωσιακή χροιά αντανακλάσεων.’’
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ:
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ,ΒΑΡΛΑΜΟΥ ΜΑΤΙ ΝΑ , ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΥΜΠΙΝΗ ,ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΛΕΟΝΤΙΟΣ ,ΓΑΛΙΩΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ,ΓΙΑΝ ΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΑ, ΠΙΤΙΚΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ,ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ ,ΠΟΥΛΙΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ,ΖΑΓΟΡΙΤΗ ΕΥΜΟΡΦΙΑ, ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΡΙΑ
    ΚΑΖΑΚΟΥ GERDA ,ΡΟΥΠΑΚΑ ΛΙΑΝΝΑ,CANELLIS CATERINA ,ΣΑΛΑΧΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΚΑΠΠΕ ΣΤΑΜΑΤΙΑ ,ΣΑΡΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,ΣΑΡΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΙΟΥΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ ,ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΣΠΕΤΣΙΕΡΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ,ΚΟΝΤΟΥΛΗ ΝΑΤΑΣΣΑ ,ΣΤΥΛΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ,ΚΟΥΦΟΒΑΣΙΛΗ ΤΙΤΙΚΑ ,ΣΥΡΙΓΟΥ ΜΑΡΙΑ ,ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ ΚΑΣΣΙΑΝΗ ,PATRIC IMMER LANDERIC ,ΤΖΙΡΑΚΙΑΝ ΟΛΓΑ,ΛΕΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ,ΤΣΙΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,ΜΙΧΑΛΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ, ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΛΙΛΙΑΝ,ΜΠΟΥΤΣΙΚΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΦΡΑΓΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ,ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΦΩΤΙΟΥ ΦΕΝΙΑ,ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΙΑΚΩΒΟΥ ΛΙΛΙΑΝ, ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ, ΧΑΤΖΗΠΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
    Tα Eγκαίνια θα γίνουν το Σάββατο 3/7/10 στις 20.00 και εέκθεση θα παραμείνει ανοιχτή τις ώρες λειτουργίας του χώρου.

  3. Το σχέδιο και το χρώμα κυριαρχούν στη τεχνική της Ευαγγελίας Βογιατζή. Με δεξιοτεχνία η δημιουργός κατατάσσει τη γραφή της στην αναγνώριση του φαντασιακού. Παραδίδοντας μια στέρεα δομημένη, πρωτότυπη, νεωτεριστική και μεταμοντέρνα εικόνα ιστορεί συνδυασμούς με περισσή χάρη φιλτραρισμένους από αέναο φως. Η κατασκευαστική αλήθεια της συνίσταται σε στιλιστικές διαστάσεις που αποδίδουν μια ποικιλία υλικών με εφευρετικότητα. Περιγράφει συνειρμούς με αβρότητα και ιδιοσημαίνει το μύθο μέσα από το θρύλο που ιχνηλατεί τη περιδιάβαση και τη παρέμβαση. Με ακατάβλητη γοητεία αποτελεί μια περίπτωση για ενδότερη ανάλυση και ενδοσκοπική μελέτη. Ωστόσο το μεγαλείο της δυναμικότητας στις αποτυπώσεις της διαγράφεται και ενσαρκώνεται δικαιώνοντας με διακριτικότητα την πλαστικότητα στις γραμμές . Η Βογιτζή αντιμετωπίζει με διακριτικότητα την απαλότητα στη φορμαρισμένη υφή προσδίδοντας μορφική ανάπλαση. Εκείνο που γεννά εντυπώσεις και ερωτήματα στην εικαστική κατάθεση της είναι το παιχνίδισμα του φωτός και της σκιάς. Οι θαυματουργοί καρποί που αποκομίζει είναι αποτέλεσμα του τέλειου συνδυασμού μεταξύ ενός πηγαίου και αξεπέραστου ύφους. Αγγίζοντας περισπούδαστα την ουσία όσων την περιβάλλουν αντιλαμβάνεται τα δεδομένα με φωβ άποψη.

    ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΕΤΜΕΖΑΣ
    Ιστορικός Τέχνης

  4. Ο Λεόντιος ΠΕΤΜΕΖΑΣ στη Θεσσαλονίκη

    Η έκθεση διαρκεί από 13-30 Ιουλίου 2010 στο Κέντρο Ιστορίας της Θεσσαλονίκης,Μέγαρο Μπίλλη στη πλατεία Ιπποδρομίου.

    Εγκαινιάζετε από το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ Βασίλειο Παπαγεωργόπουλο τον Πρόεδρο κ Απόστολο Βειδαζέ και το Συμβούλιο του Α ‘Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Θεσσαλονίκης η έκθεση της διακεκριμένης καλλιτέχνιδας Καλλιρόης Χουσιάδα. Με το εικαστικό έργο της έχουν ασχοληθεί ειπιφανείς ιστορικοί και άνθρωποι της τέχνης. O Ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει μελετήσει τις εικαστικές καταθέσεις της και θα προσεγγίσει θεωρητικά το έργο της επισημαίνει πως: »Η εννοιακή τεχνοτροπία της Καλληρόης Χουσιάδα ονοματογραφεί ιμπρεσιονιστικές αντιπαραθέσεις του χρώματος και του σχεδίου με μια άψογα δομημένη τεχνική που αποκαλύπτει και επισημαίνει την άριστη γνώση της στη χρήση των υλικών . Μοιράζοντας την απόδοση της ανάμεσα στην έκφραση των αναζητήσεων και τις εκλεπτυσμένες συλλήψεις αναπτύσσει ιδεογραφίες παράλληλα με μια διττή και διάτρητη σύνθεση που υπερασπίζεται διακριτικά. Με απόλυτη συνέπεια διάστασης κάθε δραστηριότητα της έμπνευσης της στις μοναδικές σωματογραφίες του αφιερώματος και στις αλλες συνθέσεις εμπεριέχει μια κατάθεση με απαράμιλλη αισθαντικότητα . Απόρροια της διάθεσης αυτής είναι η αποτύπωση απόψεων για τα θέματα που τη συγκινούν ιδιαίτερα. Εικονογραφώντας τη φυσική κατάσταση της γυναικείας μορφής με προσωπικές εντάσεις και έμφαση στη τυπολογία προβάλλει διαφορετικές τάσεις για την πορεία του κλίματος που δημιουργεί. Εκφράζοντας καθαρά μια αίσθηση ζωής, πέρα από τα ανάλογα καθοριστικά πρότυπα που παρατηρεί. Στις αέναες σωματογραφίες της καταθέτει την δική της άποψη και προσέγγιση αποκαλύπτοντας την γνωριμία της με τη διακριτική παρουσία μιας θεωρητικής οντότητας που έντονα προσωπογραφεί . Τα εικαστικά εκπονήματα της Χουσιάδα είναι καταθέσεις ψυχής, ερωτισμού, θαυμασμού, αγάπης και ειλικρίνειας σε συνδυασμό με μια ευδόκιμη ανησυχία που ενορχηστρώνεται σε ενα εικαστικό λόγο λιτό και συνοπτικό. Στα πλαίσια ενός ιδιότυπου λυρισμού εμβόλιμα και ουσιαστικά με στέρεα νοήματα και μυσταγωγική χάρη θέτει την αναφορά της εξομολόγησης στη μελέτη για τη νοσταλγία της επανατένισης. Στον ευαίσθητο τομέα που έχει επιλέξει παρουσιάζει τεχνοτροπίες ανάλογα και αναντίρρητα με πρωτογενείς και αποκαλυπτικές παρεμβάσεις. Με ταχύτητα και ακρίβεια προβάλλει μια εξασκημένη σκέψη τονίζοντας πρώτιστα τους ρυθμούς διαφοροποίησης τη ρευστότητα και την απορρόφηση των πόρων που πραγματεύεται. Το περιεχόμενο και ο τρόπος διεξαγωγής των δεδομένων στη ζωγραφική της αποτελούν διαφορετικές παραμέτρους αλλά και ενιαίες κατηγοριοποιήσεις που αναμειγνύονται και κωδικοποιώνται σε σχηματισμένες ιδέες με αμεσότητα και αποτυπωση στη παρατήρηση. Αποκαλύπτουν την μύχια υλη μιας εντυπωσιακής φαντασμαγορίας που καταλήγει σε μια ερεθιστική ατμόσφαιρα. Ο τρόπος επιλογής της εκφραστικότητας από μέρος της κινητοποιεί έντονα την αισθητηριακή νόηση του θεατή σηματοδοτώντας ισοδύναμα τις εντυπώσεις του . Διαθέτοντας η δημιουργός οξύτατη παρατηρητικότητα συνδυασμένη με ενσυνείδητη ευαισθησία επιλέγει να ενοποιήσει μεταψυχικές όψεις με στάσεις εμπλουτισμένες απο θέαση και θέση. Αξιοποιεί την τομή της γραφής της και ενδυναμώνει διαγώνιες διαδρομές ενώ η προοπτική της συχνά μεταβιβάζεται σταδιακά σε συμπλέγματα με λήψεις που έχουν πρόσβαση στην ιχνηλασία της εμβάθυνσης που πραγματεύεται με ευκρίνεια . Ρυθμίζει αντανακλάσεις με την αλήθεια της αμεσότητας και την αναγνώριση της απτότητας . Χορηγοί επικοινωνίας της έκθεσης είναι :TV 100,FM100.

    Ωρες λειτουργίας:8.00-14.00 κα

  5. Kυκλοφορεί το νέο βιβλίο του ιστορικού τέχνης Λεόντιου Πετμεζά
    ’’Γιάννης Κουτσοχέρας, ο ηθοπλάστης διανοούμενος της πολιτικής συνείδησης’’

    Δεκα εξι χρόνια από το θάνατο του σημαντικού νομικού πολιτικού και ποι ητή Γιάννη Κουτσοχέρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις του Διεθνούς Ιδρύμα τος ‘’Γ.Κουτσοχέρα-Λ.Στρέφη ‘’του 2010 το νέο βιβλίο-δοκίμιο του ιστορι κού τέχνης Λεόντιου Πετμεζά με τίτλο’’Γιάννης Κουτσοχέρας, ο ηθοπλά στης διανοούμενος της πολιτικής συνείδησης’’. Στις ενότητες του παρεπιδη μούν με αιρετικό τρόπο ο χώρος της ψυχικής μυστικότητας του ποιητή με το κo σμοαισθησιακό πολιτικό σασπένς που εισάγει τους αναγνώστες σε μια ποίηση αποκάλυψης των αισθήσεων. Ο συγγραφέας αγγίζοντας το παλμό του σύγχρονου σημερινού ανθρώπου με διαλεκτικό όμως λυρισμό αναδημιουργίας εμβαθύνει με λογοτεχνική αδεία στις καταστάσεις της ζωής και της εμπειρίας του πνευματικού ανθρώπου που περιγράφει με ψυχολογική ετοιμότητα και συνειρμική εγρήγορση ενώ κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον σε όλες τις σελίδες με μια αμείωτη τακτική που συνεχώς ανανεώνεται μέσα από τις συνθήκες. Χαρακτηριστικό είναι πως στις περιγραφές του βιβλίου συνυπάρχουν πρόσωπα της νεώτερης ιστορίας της Ελλάδας, φυσιογνωμίες από το πολιτικό, το κοινωνικό και το πνευματικό γίγνεσθαι της χώρας που βλέπουμε και σε σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Για παράδειγμα τρείς γενιές πολιτικών ο Γεώργιος Παπανδρέου ,ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο σημερινός Πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου. Ο συγγραφέας μέσα από τη σύμπραξη και τη συνύπαρξη προσεγγίσει προσωπικά τη σύζευξη της ψυχοσύνθεσης που αναλύει. Το απρόβλεπτο και το απρόσμενο στοιχείο που επιφυλάσσει ενισχύουν την βαρύτητα των προθέσεων του που ενυπάρχει και ανατέλλει ως αρετή έμπνευσης στις παραστασιακές εικόνες .Σκιαγραφώντας το ποιητή, το νομικό και το πολιτικό Γ.Κουτσοχέρα ο Λεόντιος Πετμεζάς αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές από τις ανθρώπινες ώρες του υιοθετώντας εκρήξεις και τόνους βλέψης που σμιλεύουν την υπαρξιακή συνείδηση ωθώντας την να με ταλλαχτεί σε υπαρξιακή αγωνία. Με διάφανη χαρισματικότητα ενσωματώνει στο πεζό λόγο του τη κυριαρχία της σύνδεσης με την υπάρχουσα τρέχουσα καθημερινότητα αφομοιώνοντας έντεχνα κάθε αλληλουχία. Eμφορούμενος από ενα συνειρμό δυνάμεων παραπέμπει συχνά σε υπερβατικές συλλήψεις με σημαντικές οράσεις και σε ενα βαθυστόχαστο κραδασμό που συνδυάζει παρορμήσεις της διάθεσης .Τα σχέδια του βιβλίου φιλοτέχνησε η Αλεξάντρα Παλιούρα.

  6. O ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς στο Διεθνές Φεστιβάλ Εικαστικών του Αιγαίου της Ανδρου.

    To Διεθνές Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών που διοργανώνει κάθε χρόνο ο πολιτι στικός σύλλογος ‘’ΤΟ ΣΚΟΥΜΠΙ’’ παρουσιάζει και φέτος στη νησιωτική Ελλά δα τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2010 δύο κύριες εκθέσεις εικαστικών και αγι ογραφίας με καταθέσεις διακεκριμένων Ελλήνων Ελλήνων και Διεθνών δημιουρ γών παράλληλα με εκθέσεις φωτογραφίας, παιδικής ζωγραφικής, μαγειρικής, λαο γραφίας στο χώρο τέχνης του Γυμνασίου στο Γαύριο της Ανδρου.
    Συνεχίζοντας το σημαντικό πολύχρονο ταξίδι του στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας και του εξωτερικού το ‘’ΣΚΟΥΜΠΙ’’ διανύει τα τελευταία χρόνια εν διαφέρουσες διαδρομές που χάραξαν το πλέον σύγχρονο και μοναδικό τρόπο επι κοινωνίας με το φιλότεχνο ευρύ κoινό .
    Στις διαδοχικές σπονδυλωτές εκθέσεις εκτίθενται αποκλειστικά αυθεντικά έργα τέχνης και οι εκθέσεις του προβάλλονται σε sites,blogs στο ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ .Σύμφωνα με τις πρόσφατες αναφορές οι εκθέσεις του θεωρούντε εφάμμιλες με τις εκθέσεις των ιδρυμάτων Γουλανδρη και Κυδωνιέως.
    O ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που μαζί με τη πρόεδρο του ΣΚΟΥΜΠΙ Ειρήνη Μαμάη διοργανώνουν το Φεστιβάλ επισημαίνει πως :’’H οσμωτική μέθεξη που δημιουργεί ως εικαστικός θεσμός το Φεστιβάλ προέρχεται από την εξέλιξη των θέσεων στην δημιουργία που τολμούν οι εξαίρετοι καλλιτέχνες που συμμετέ χουν . Στις εκθέσεις συνυπάρχουν πολλές μορφές απόδοσης :ζωγραφική, γλυ πτική, υαλογλυπτική, ξυλογλυπτική, ψηφιδωτά, φωτογραφία, κολάζ, αγιογραφία και συνθ σεις που αξιοποιούν τομές ενδυναμώνοντας την αισθαντικότητα της προοπτικής . Οι συλλήψεις συνειδητοποιούν το θεατή παρέχοντας τη γνώση της απτότητας και τη σχετικότητα στην υφή κάθε ματιέρας. Σε κάθε έκθεση οι δημιουργοί συμμετέχουν με διαφορετικά έργα τους ενώ ανανεώνονται οι συμμετοχές που πάντα επιλέγοντε από επιτροπή κορυφαίων ιστορικών τέχνης και πνευματικών ανθρώπων. Οι πρωτότυποι ρυθμοί του Φεστιβάλ για την Ελλάδα εχουν σταθεί παράδειγμα και έναυσμα για τη δημιουργία παρόμοιων εκθέσεων και αποτελούν σχολή προσέγγισης και προβολής του σύγχρονου δημιουργού. Ετερόκλητες ομοιογένειες δημιουργούνται από τη σύζευξη των καλλιτεχνών και στη παρούσα εικαστική κατάθεση.
    Η ενότητα των έργων τους προέρχεται από το συνδυασμό της εννοιακής συνει δησιακής συγκυρίας με το ρεαλιστικό στοιχείο που επιδιώκουν οι συγκεκριμένοι δημιουργοί. Μέσα από νεωτεριστικές και πρωτότυπες προσεγγίσεις δένουν ευπρόσδεκτα ενδόμυχες ψυχικές καταστάσεις σε γραμμικές ματιέρες με αλλοτε αφαιρετικές εικόνες και άλλοτε από τυπώνοντας μια άλλη πλευρά της πραγματικότητας. Μεταφέρουν μια μνημονική διάθεση με αποσπασματικό κλοιό από ονοματογραφικές σωματογραφίες, έντεχνες συλλήψεις, εκλεκτιστικά ιδεογράμματα και ιδιότυπα νεφελώματα. Η πλήρης όσμωση των δυνάμεων προκαλείτε ευθύβολα από ένα δρώμενο ανεπανάληπτης ευκρίνειας που οδηγεί το θεατή στα μονοπάτια της εικαστικής μέθεξης.’’
    Οι αγιογράφοι που συμμετέχουν στην έκθεση αγιογραφίας στο Ναό της Αγ.Σοφίας στο Ανω Γαύριο είναι οι:Μ.Κοττά, Ι.Ντούρου, Ε.Τεντόμα, Αφροδίτη Πατίκα, Κ. Μπόκος, Γ.Φυτίλης, Καίτη Μωραίτη, Β.Μαντέλου, Ε.Τούντα, Ζηνοβία Μπίμπα, Μ. Ναντιρασβίλ .
    Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στο χώρο τέχνης του Γυμνασίου στο Γαύριο είναι oι:Στέλλα Κοντοτσίτα,Γκέρτα Καζάκου,Ειρήνη Μαμάη,Ζε ράρ Μενίγκου, Π.Μωραίτης,Βασιλική Μαντέλου,Ερρίκος Μαμαλάκης,Καλιόπη Μαυρογόννατου, Καίτη Μωραίτη,Ισιδώρα Ντούρου,Στέλλα Πέτροβα,Πέτια Δημή τροβα,Τζέκος Παύλοφσκι,Μαρία Παππά ,Ειρήνη Πέννα,Δήμος Πατρίδης, Πέτρος Παπαποστόλου, Ιωάννης Παράσχος,Γιούλη Ράνιου,Εφη Ρουσογιαννάκη,Δώρα Σκουτέρη,Ελένη Αρματά,Μαρία Σιδέρη,Μαριολή Υψηλάντη,Διαμαντής Τσί τουρας,Κωνσταντίνος Φωκάς,Χοτ Λάινε ,Δημήτρης Φακίς,Β.Μαντέλου,Μελίνα Αποστολίδου,Χριστίνα Αγγέλα,Υβόνη Αγιούπ,Αντώνης Απέργης,Μαρία Βουμ- βουλάκη,Ηλίας Γιαννούλης,Δανάη Γραμμένου, Κωνσταντίνος Γεωργαλίδης,Ελενα Γιέλσιν,Γ.Γεωργακόπουλος.
    Οι έκθεσεις είναι ανοικτές καθημερινά τις ώρες λειτουργίας των χώρων.
    Οι εκδηλώσεις του φεστιβάλ θα ολοκληρωθούν με τη παρουσίαση στις 17 Σεπτε μβρίου στο Ναό της Αγ.Σοφίας.

Αφήστε απάντηση στον/στην Λεόντιος Πετμεζάς Ακύρωση απάντησης